Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~CatchMeIfYouWant | użytkownik

imię i nazwiskoPiotrek Charchuła adresBytom zarejestrowany21.08.2008 @00:35:20 ostatnio na stronie24.01.2013 @14:27:01



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty Gadu-Gadu2523776
digarty87 komentarze1729 posty na forum266

komputer / sprzęt
Nikon, nikkor, sigma i lampa

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~priviet    09.12.2008 @20:49:36
hehe, no tak:P
nmzc.
_______
"...fotografia nie ma zasad. To nie sport. Ważny jest efekt, a nie sposób, w jaki został osiągnięty."
~justys151    08.12.2008 @13:16:43
długo Cię nie było wiec pomyślałam że już nie wrócisZ:P
_______
Nie istnieją reguły opisujące dobrą fotografię, są tylko dobre fotografie. Ansel Adams (1902 - 1984)
~prorokpl    07.12.2008 @20:55:35
pozdrawiam . . . .
_______
wkraczasz do mojego świata -
idż powoli . . . .
zrób tak , aby nie był on poza zasięgiem Twojego pojmowania . . .





~natalia7892    04.12.2008 @19:54:40
ja również jestem amatorką i nie przeczę, że jestem świetnym fotografem..
Nie rozumiem oburzenia, aj chce tylko dla Agnieszki jak najlepiej...
Sama uczę się na błędach i krytyce..
_______
"W życiu piękne są tylko chwile..."

[ Ryszard Riedel ]
~slaweksosnowski    03.12.2008 @22:41:35
wiem xD
~trei    03.12.2008 @20:16:53
ktos pisze ze chce to robie.
_______
http://www.goma.ovh.org/przeczytamwszystkich/ nagrody za 1 min dziennie.
~trei    03.12.2008 @20:14:07
ciekawa galeria.
_______
http://www.goma.ovh.org/przeczytamwszystkich/ nagrody za 1 min dziennie.
~slaweksosnowski    03.12.2008 @20:12:59
zapraszm na fotografie z meczu lech kontra legia xD
~BadHabit    02.12.2008 @22:08:05
ano
_______
Chcę mieć wszystko albo nic, nie umiem żyć na pół. Żadna korzyść zyskać świat, a duszę stracić więc..
~BadHabit    02.12.2008 @20:10:47
nie mylisz się :D
ostatnio edytowane: 2008-12-02 20:10:58
_______
Chcę mieć wszystko albo nic, nie umiem żyć na pół. Żadna korzyść zyskać świat, a duszę stracić więc..
~anke1980    01.12.2008 @23:58:52
Dziękuje to miłe, zdjęciątko jest robione aparatem analogowym i może dlatego nie wyszło ostro. Twoje prace są coraz lepsze. I coraz bardziej zaskakujesz.
~darkoss501    25.11.2008 @22:39:23
a ja jednak podziekuje...
_______
Zapraszam do siebie
~rozzamyslona    24.11.2008 @20:37:44
bardzo dobrze to źle?
po cos jest ta skala, to nie fotka pl
_______
Nie damy pogrześć mowy.
~rozzamyslona    24.11.2008 @20:24:51
dziekuje
_______
Nie damy pogrześć mowy.
~candid    23.11.2008 @22:03:17
cieszę się, że podobają się komuś pozdrawiam!
~joew67    23.11.2008 @17:42:17
Dzięki.
~Jeaanette    22.11.2008 @22:12:10
My to nazywaliśmy poprostu tuba albo drzewo deszczowe pozdrawiam
~inkaaaaa    22.11.2008 @13:19:59
dzięki
nudziło mi sie w samochodzie
_______
Oczy są zwierciadłem duszy.
~ortie    19.11.2008 @20:45:13
Dzięki...
~isssi    18.11.2008 @16:01:52
oooo
myśle, ze żadnej
_______
lubie przepalone zdjęcia
~isssi    18.11.2008 @15:59:07
ojoj
_______
lubie przepalone zdjęcia
~Darrria    16.11.2008 @17:31:45
dzięki
_______
.
~arakin    16.11.2008 @15:07:49
Wzajemnie
~echosystem    16.11.2008 @12:50:21
Fajne jest, tylko takie jakby nie na digarta...
pozdrawiam
_______
Wszystko nam się śni .
Ja Tobie, a Ty mi!

~ Zapraszam! ;D
~vanilioweoczy    16.11.2008 @11:18:06
Dzięki. Profilowe wykonane przez http://zamysloneusta.digart.pl/
_______
"W pięknie nic nie jest zbędne.,.,."
Poprzednia strona 1 2 3 4 5 6 ... 17 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt