Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~CatchMeIfYouWant | użytkownik

imię i nazwiskoPiotrek Charchuła adresBytom zarejestrowany21.08.2008 @00:35:20 ostatnio na stronie24.01.2013 @14:27:01



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty Gadu-Gadu2523776
digarty87 komentarze1729 posty na forum266

komputer / sprzęt
Nikon, nikkor, sigma i lampa

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~iwakinga    05.11.2008 @08:13:27
to nie miało byc czarno-białe zdjęcie?
_______
"I see... Where?
In my mind's eyes"
~beniamin2    04.11.2008 @22:36:37
mhm...dobrze ze bronisz swojego autor ma to święte prawo ekspozycji tego co chce :D

jak będziesz dysponować odrobiną czasu zachęcam do przeglądnięcia pozostałych może równie wartych uwagi
pozdrawiam
_______
Pomorze ktos?
Niestety, mazowsze.
~PorzeczkoweUsta    04.11.2008 @16:32:35
Dzieki
_______
Mow do mnie..zycie!
~amfoteryczny    02.11.2008 @21:48:58
Ładne prace , chodzę do IV Liceum Ogólnokształcącego w Bytomiu a ty ?
~kulmen    02.11.2008 @09:28:34
nie oceniałam bo nie chcę Ci zaniżać słupków - pamietam ze jak startowalam na DA to mnie to cieszylo
staraj się więcej krytykować jak oceniać - wyjdzie Ci na dobre
_______
'so get your knife
and come in
and lay down
now kiss me'
~Sadamus    31.10.2008 @19:15:49
Przy takim oświetleniu taki czas i przesłona spowodowałyby prześwietlenie, dodatkowo ruchliwość modela rozmycie, więc mi się nie wymądrzaj kozaku z kitowym obiektywem
~Sharpish    31.10.2008 @16:56:18
i dont want to cach you... im not interested in
_______
Sprawiedliwość - kolejna oceniana niesprawiedliwie.
~Sadamus    31.10.2008 @16:52:47
To spróbuj uchwycić taki przypadkowy pstryk

~ProdigalSon1    31.10.2008 @16:51:30
bo tu NIC artystycznego nie ma skąd Ci to przyszło do głowy ?
_______
Może to jej urok... Może to Photoshop...
Tu tu http://www.kulmen.digart.pl
Julia http://www.digart.pl/praca/1304804/Julia.html
~eemk    31.10.2008 @11:16:55
dzięki za komentarzyki zapraszam od czasu do czasu a teraz zabiorę się za obejrzenie Twojego profilu
~MisiowaWieza    30.10.2008 @16:57:50
nie Kasia
~paola31    30.10.2008 @15:49:53
a dzieki ;] i wzajem ;d.
_______
Ja poproszę o ocenę mojej galerii.
~henarc    30.10.2008 @15:14:31
Mimo surowej oceny pozdrawiam! A co to ten ARTYZM - tak przy okazji?
~fotospider    30.10.2008 @14:53:28
w tego typu fotografii, gdzie akcja trwa ułamki sekundy takie coś jak czerwone oczy i to nie tak rażąco, nie jest wielkim błędem. Ocena moim zdaniem nieadekwatna... Pozdrawiam ;]
~Kakaowaa    30.10.2008 @14:51:43
dziękuje, już zabieram się za zwiedzanie galerii ^&^
_______
~MisiowaWieza    30.10.2008 @11:03:58
Tak w Bytomiu
~Esztar    30.10.2008 @09:38:33
Witam,

dziękuję za odwiedziny i oceny kilku Moich prac.
Ja również pozwoliłam sobie ocenić kilka z twojej galerii

Pozdrawiam
ostatnio edytowane: 2008-10-30 09:38:50
~Delikatna200    30.10.2008 @08:59:00
dziękuję, na pewno zajrzę ale pózniej teraz niestety praca na mnie czeka,
pozdrawiam
~wyczarowana    30.10.2008 @08:49:48
Dzięki, haha
_______
Dziękuję za oceny. Te dobre i te złe
~wyczarowana    30.10.2008 @08:49:22
tak właśnie myślałam, że się przyczepicie tego przepalenia po prawej, ach ;D
Dziękuję za ocenę.
_______
Dziękuję za oceny. Te dobre i te złe
~rutkaagar    30.10.2008 @08:45:02
Dziękuję....
_______
********
~nielot82    29.10.2008 @20:35:53
jaka chcę później kupić? nie zastanawiałam się. najpierw chcę zainwestować w obiektywy
_______
http://angelinasowa.blogspot.com/ zapraszam serdecznie do mojego słodko gorzkiego życia
~nielot82    29.10.2008 @11:30:03
tak. spełnia moje oczekiwania ale pewnie z czasem bedę chciała lepszą ale na teraz, na moje poczatki jest świetna.
_______
http://angelinasowa.blogspot.com/ zapraszam serdecznie do mojego słodko gorzkiego życia
~bee84    29.10.2008 @10:51:17
dzięki

pozdrawiam
~candid    29.10.2008 @00:09:19
właśnie ciemne mi sie podoba - dzieki
Poprzednia strona 1 ... 4 5 6 7 8 ... 17 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt